BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Monday 27 January 2014

sekian kali~

Aku ingin berkata,
tidak semua yang aku fikir aku akan berkata,
tidak semua yang aku dengar aku akan berkata,
tidak semua yang aku nampak aku akan berkata,

tidak semua senyuman yang aku ukir,
bermakna gembira.
tidak semua tangisan yang aku tangisi,
bermakna duka.
 cuma aku ingin engkau tahu
aku jujur dan tidak pernah terpaksa.

Mungkin aku cuba dan  engkau juga cuba.
mungkin aku tidak mengerti dan engkau juga tidak .
tapi yang aku tahu tidak ada siapa yang salah.

Pada mula aku benci,
pada mula aku bodoh.
tapi aku belajar, belajar untuk segalanya.
dan aku bahagia.

Kini aku ingin berkata ..
Aku jujur sayang dan cinta,
TERIMA KASIH.
dan MAAF untuk segalanya ,
untuk ke sekian kalinya.

Dan kini , biarlah begini...
mungkin jalan ini lebih hikmahnya~





No comments:

Post a Comment