BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Wednesday 29 January 2014

1 day ... Inn SHaa ALLAH~



Turkey~.....
Inn Shaa ALLAH 1 day .....
i'll come to you,
moga di murahkn rezeki
juga d mudahkn segala urusan..
tidak tahu kenapa
rancangan setiap tahun, i mean setiap tahun sejak aku tahun 2 di sini ingin ke sana
tidak ke sampiaan..
aku berakhir di tempat lain setiap kali cuti bermula..~
ada apa dengan mu turkey ... hurmmmmmm ~
rancang ingin ke turkey , akhirnya aku pg paris.
rancang ingi ke turkey , akhirnya aku pg itali .
tahun ni pun , rancang ingin ke turkey , akhirnya... akuuuuuu ????????
Inn Shaa ALLAH thun ni .... huhuhuhuhuhu pliz , make it happen~
usaha dulu , FIGHTING!!!!
sebenarnya sgt jelos dgn dorang yg dah smpi sana , =.=
sedihnya~

Betol serius... aku ingin ke sana ~ Fighting, fighting, fighting!!!

No comments:

Post a Comment