BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Thursday 9 September 2010

hari raya..yg d rayakan~


kepada semua2 dan semua2
slamat hari raya maaf zahir dan batin..

geram betul. ...sot pnya f.b
tahi~~~~btollllllllllll
huh, kin panas sy post status brapa kali dah try2 x dapt2 jgk
kin panas,..geram tulll
dah la orng mau post slamat hari raya jak pun bkan mau post
merapu2 entah apa
emo2 feeling2 ka...kin panas bnyak2 masa tyme nie jgk x dpt..

sdah2, habis da memaki2 lps nie saya mintak maaf..
kan hari raya..tp ttp jgk x puas hati..
huhuhuhu

wlau pun raya jauh dari family d sana dan aku d cn..
tp tetap aku mahu merayakan raya ini..tahun 2010..
hanya sekali shaja dalam setahun ini..

klau ikut hati yg emo dan malas dan xsmgat ini
yg selfish ini, yg ego ini , yg benci ni..
hati ini penuh dgn rasa x puas hati,...
semua benda d sekeliling yg x kena pada diri ku,..
mereka dgn smagat mereka, paksaan mereka..
jelingan mereka., umpatan mereka, pemikiran mereka..
buat ku rasa lemas , tenggelam dalm perasana yg penuh dgn perasaan benci ini...

kita hidup dlm kelompok yg kecik, sebenci mn pun aku pada merek dgn sikap mereka,..
mereka tetap mereka dan aku tetap aku..
kita saling memerlukan, walau baik atau buruk..
untuk hari ini,,..mari kita ketepikan perasaan yg gelap ini dari cahaya yg menyatu kan kita..

senyum walau pun pedih,
benci itu punca putusnya genggaman tgn ini,..
tiap orng punya sikap, makany saling hormati sikap..
jgn sayang bila kita perlu tp benci bila kita x sekata..

last ly.. selamat hari raya pembuka dan penutup post kli ini
maaf zahir batin semoga senyum selalu..syangilah mereka2 dan mereka...

sarangaeee selalu~~

1 comment:

  1. itt? chill :)
    slmt hari raya!!!
    sorry kalau aku xada mood,
    telampau moody ka,
    mengada ka,
    manja ka. hahaha.
    sarangae itt! :)

    ReplyDelete