BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Monday 16 August 2010

Hari Ini..adalah Hari itu..


!7 .o8. 20!O

hari yg x mungkin sy lupa kan
walau mcm mn bz dan pura2 lupa pun sy tetap akn igat...
hahahah betapa lucunya tarikh keramat ini..

mcm biasa aku akn berlagak x tahu,..
berpura2 igin menguji kepada siapa yg mengambil berat dan kepada siapa yg ingat
ucapan dri mereka tersayang mmbw sejuta kebhagian tanda mereka ingat
tarikh itu...
ucapan dri mereka yg x d sangka2 menmbahkan lg bunga2 d dalam hati..
hahhaha..sungguh bahagia...

ucapan yg x terucap oleh mereka yg d nnt2 , hanya mmp aku tersenyum d sini..
arghh..mungkin mereka lupa!!

lucu~ tarikh ini sangat penting bagi ku..
mungkin bagi mereka , tarikh lahir x mmbw apa2 makna..
tp bg aku..
tarikh ini..sgat penting, sangat berharga dan sangat bermakna..

satu2nya hari yg menandakan aku ada..
tarikh yg hanya kepunyaan ku, aku wujud d dunia ini..
tarikh untuk meraikan diri ku sendiri...

harus bersyukur pada yg Allah..
berterima kasih pada mama yg melahirkan
pada abah yg menjaga..
dan pada mereka yg menyayangi~

pada awan yg biru..
matahari pagi~
rumput yg menghijau
bunga yg menari d tiup angin
senyuman.tawa.tagisan mereka..

terima kasih semua...
chongmalllll kamsahei...
syukran awi2..
arigatOoo~

senyuman ini akan tetap ada.....dan tangn ini akan tetap mengegam erat
alhamdulillah~(^____^)


No comments:

Post a Comment