BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Tuesday 16 July 2013

kenapa aku suka dia??



Book HD Wallpapers


Kenapa aku suka dia??

Aku suka dia,
Kata-katanya ringkas,
tidak perlu wang ringgit berjuta,
untuk beli rasa bahagia ,..

Aku suka dia,
Kata-katanya ringkas,
tidak perlu berjela,
menyulam kata , berbunga-bunga,
tapi...kosong...
.
Aku suka dia,
Kata-katanya ringkas,
 padat  bermakna,
Dalam.. yg dalamnya lebih dalam dari 
lautan tidak mampu d terokai 
sang manusia.

Aku suka dia,
Kata-katanya ringkas,
halus dan lembut..
selembut angin pagi menyentuh pipi,
   
Aku suka dia,
Kata-katanya ringkas,
mampu menembusi,
menyerap, meresap
menyentuh hati,
yang tempatnya dalam
di dalam dada
tersimpan rapi.

Tapi , dia ...
C dia bukanlah sang peria
tp kata2 puisi seorang puitis 
yang tahu mentafsir 
hati dan perasaan .
  kerana..
Aku suka dia .




No comments:

Post a Comment