BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Monday 26 July 2010

THIS precious hand!! i love`~


yesterdays ,

satu persatu tangan aku lepas kan

kosong aku rasa

takut

sedih...

genggaman tangan yg kita ucapkan ini

terlepas juga untuk sementara

bukannya tanda pengakhiran dan

juga bukannya tanda suatu permulaan


tapi aku tidak akan terus bersedih

mengenangkan hari2 ku kosaong tanpa

senyum tawa mereka

kerana aku percaya

sekali ikatan itu terbentuk

ia akan terus ADA.


maka senyumlah aku d cn dan mereka d sana

kerana kta berdiri d bawah langit yg sama..


miss u already

inn

ezat

deen

faz

ebu

pit


where is tan??


here she is,still hoding my hand firm and warm

kmi kan soulmate!!!~

Tan jom jlan~~~~~~...hehheheheh


miss u guys, jgn nkal2

nnt balik jgn lupa...ehem..ehem...SAraNgAe!!


`NEVER LET GO OF THIS PRECIOUS HAND`

3 comments:

  1. :P
    akan ku genggam tangan nie erat erat :D

    ReplyDelete
  2. itt...~~~
    dun sad2 sana aa...
    jaga diri bek2..
    round satu mesir...
    paling pnting..jaga umah..!!
    kimslam cyg ma "mochi & nikun"..=)

    ReplyDelete
  3. itt, ngs aku baca oo.
    siyes aku ngs ni now. huu :'(
    miss you weyh!!!!

    ReplyDelete