BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Thursday 10 June 2010

Aku adalah aku

seorng perempuan
yg x la berapa cantik
dan x la berapa tinggi
hehehehe..
aku hanyalah gadis biasa
yg rupanya hanya sederhana
tp ttp bersyukur dgn apa yg ada
aku gembira kerana aku adalah aku
mungkin mata ku bulat dan besar seperti bola
tp aku melihat mereka dgn hati ku yg kecik ini.
mereka kata aku kecik seperti budak tadika
tpi ku rasakan dunia ku ini lbih luas dripada mereka
aku mendegr bukan semata2 dgn telinga
ttp dgn hati dan juga kasih sayang
bibir bukan saja pandai berkata, mengatakan omong kosong
pembawa berita dan juga jenaka
tetapi ia juga
pembawa senyuman sang mentari
aku bahagia pada mereka
yg melihat
menilai
menghargai
dan menyanyangi
AKu~~
Terima KaSiH~~ semua!!

2 comments:

  1. uisehhh.
    hahah! mata besar spt bola.
    itt, kau lupa tmbh ni.
    aku ibarat burung hantu,
    mata bundar besar,
    lelap siang,
    malam celik :)

    ReplyDelete