BLUE SKY

BLUE SKY
i will fly ~

Sunday 28 March 2010

Aku benci dunia ini..

Aku benci dunia ini
bila aku sibuk memikir kan kisah mereka lebih dari
kisah aku sendiri
aku benci dunia ini
d mana aku faham perasaan mereka
lebih dari perasaan diri
Aku cuba setiap upaya Aku
untuk faham
untuk mendengar
untuk ketawa
untuk ADA
tapi balasannya tetap x sama
walau bagai mana aku bertahan
Aku tetap adalah manusia
BIASA
Ada kah Aku bodoh
atau kebodohan ini adalah Aku
tewas dgn rantaian ini
mementingkan diri mereka
lebih dari AKU mementingkan diriku sendiri
menangis d belakang
menayangkan senyuman d hadapan
berpura2 membuta kan mata
d mn aku tetap nmpak apa yg ku lihat
menulikan telinga d mn aku tetap dgar apa yg
mereka kata
Atau aku hanya takut untuk hidup
BERSENDIRIAN.
Termakan dgn kata2 sendiri
aku cuba bngun
mengagah kan kaki
untuk berdiri
melarikan diri dri kegelapan ini
melupakan kesedihan ini
kerana Aku bukan la sorang
AKU ada KAMI~

4 comments:

  1. hahhaha i know..
    sarangae too!!~

    ReplyDelete
  2. itt itt.
    pernah dengar rantai rasa cinta - hujan tak?
    ;)

    dedicate untuk itt lagu tu. :)

    ReplyDelete
  3. x pena lg.. nnt sy dgr k..
    klau hujan2 nie c inn jak minat..
    sy dgr hari yg cerah jak..hahhah

    ReplyDelete